І ось Петро,
блукаючи просторами Інтернету, побачив рекламу конкурсу на якому треба
продовжити відому фразу і вказати автора цієї фрази. Відповівши на нього можна
виграти цінний приз, а саме – білети до музею мистецтв. Петро розповів друзям
про конкурс і стало цікаво спробувати позмагатися. Допоможіть друзям прийти до
перемоги.
Усім відомо, що "Реклама - двигун торівлі". Погодьтеся, ця фраза — була, є і буде — актуальною завжди! Адже, щоб просунути будь-який товар або послугу на ринку, його (її) треба грамотно прорекламувати! План рекламування товару — це життєво важлива частина стратегічного маркетингового плану будь-якого підприємства або фірми. Незалежно від того, що ви пропонуєте споживачеві: товар або сервісні послуги, ви повинні так піднести свою пропозицію, щоб саме вашу продукцію він захотів купити або замовити у вас послугу. І тільки завдяки правильному рекламуванню широка публіка зможе дізнається про ваш товар.
Мало хто знє, що вислів "Реклама - двигун торгівлі" має продовження. Яке саме? (2 бали) Автор цієї фразивперше сказав її на початку двадцятого століття і він є першим підприємцем який відкрив одну установу. Хо ця людина (1 бал) і що від відкрив першим (3 бали)?
Немає коментарів:
Дописати коментар